‘Als we een uur uit de lucht zouden zijn, hebben we het abonnement voor drie jaar er al uit’, zegt Koen Kranenberg, Director Disruption & Innovation (CDO) bij Adwise. Een glasvezelverbinding is niet meer weg te denken bij dit Digital Agency; al 5 jaar profiteren ze van een betrouwbaar netwerk.‘

Want daar draait het om; betrouwbaarheid. ‘Voor ons is een betrouwbaar netwerk belangrijker dan het kostenaspect. We kunnen het ons als Digital Agency gewoonweg niet veroorloven om stil te liggen. Dat kost ons klauwen met geld. Ik adviseer andere ondernemers dan ook om niet zozeer op kosten te letten, maar op service en betrouwbaarheid. Via Oxilion zitten we bij provider NDIX met een 500 Mbit abonnement. Voor ons een ideaal abonnement wat schaalbaar is’, aldus Kranenberg.

Adwise is de afgelopen jaren hard gegroeid. Nu dagelijks zo’n 90 medewerkers online moeten zijn om klanten te voorzien in advies, strategie, websites en online marketing is schaalbaarheid het toverwoord geworden. ‘Het abonnement groeide de afgelopen jaren met ons mee als organisatie. Maar ook trends in het digitale landschap eisen steeds meer bandbreedte. Je ziet dat video steeds meer de content van het web wordt. We organiseren online kennissessies en onderling als collega’s, maar ook met leveranciers en klanten skypen we regelmatig, soms internationaal. Dat vergt ruimte. En dat hebben we, ook voor de toekomst’, zegt Koen.

En al jaren ongestoord aan het werk dus. Kranenberg kan zich niet heugen of ze ooit een keer storing op de lijn hebben gehad. ‘Dus dan is het goed en kunnen wij gewoon ons werk doen’.

  • Lees het verhaal van
    Benieuwd naar het verhaal van Kees Smit en waarom glasvezel belangrijk is voor het bedrijf?
    Lees snel verder!
  • Ontdek de voordelen
    Glasvezel biedt vele voordelen. Ontdek ze allemaal!
    Meer informatie
  • Abonnementen vergelijken?
    Ga naar HelloWorld glasvezel.
    Vergelijk nu!

Neem contact met ons op!